SOME COFFEE, WORKOUT & FRIENDS.

Ph: me in Madrid.
 
- Vad skönt att vakna tidigare för en gångs skull. Visst sov jag någon timme mindre men om man sover förlänge vänder det åt fel håll och man blir trött och seg. Jag har vänt på dygnet lite p.g.a jobb men idag ringde klockan på 09.00 vilket jag bestämt att den ska göra imorgon med.
 
Tränade en timme på gymmet, gjorde ärenden på Ica-Posten, banken, drog till Daniellas jobb och snackade om Australien, träffade vänner på stan, hängde hos tjejerna på Carlings, kaffe och favoritserien, drog hem till Linnéa där SaraKlara var på besök från Svalöv och myste lite där. Tog farväl av SaraKlara som skulle tillbaka till sin studentby och sen hem.
Bra dag, igen.
 
Igår var det mys hela dagen och kvällen. Fick besök av Chicca, levande ljus, mysmusik och te samt massa tjejsnack. Halmstad har aldrig vart så här bra. Dock tråkigt att ta farväl av vänner varje vecka då alla drar.
Snart är  det min tur med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0