ME & CHARLIE.

 
- Börjar dagen med några bilder från när jag passade den galnaste och livligaste hund jag träffat, Charlie.
 
Solen skiner trots att hösten redan gett oss tecknet att den är här för att stanna. Höjer långsamt volymen på musiken för varje låt som går för att sakta med säkert väcka både mitt yttre och inre. Det lär väll sluta med att jag hoppar runt och sjunger med en hårborste samt headbangar några gånger. Sen är jag fit for fight.
 
Dagens största beslut:
Yoga på förmiddagen eller gym?
Ska tänka lite till på det, haha.

Kommentarer
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Skitsnygg hår! Och söt vovve :)

Svar: sv: thanks girl!
Paparazzibecka

2012-09-13 @ 16:46:20
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0