JAG SKA HA EN JÄVLIGT BRA HELG I GÖTEBORG.

 
- Min helg är igång.
The Liberties och Interpol spelas ut den nya datorns högtalare, tre hårdkokta ägg ligger redan nere i magen och jag sörplar upp de sista dropparna av morgonkaffet ur Beatles-muggen.
Småpackar inför en bra weekend i älskade Göteborg.
 
Trots det tråkiga vädret ska jag ändå öra mina små "måsten" samt träffa lite syskon och vänner. Ett bloggevent och lite utgång ska också avklaras är det tänkt. Därefter avslutar jag helgen i Göteborg med att se Joshua Radin live med min älskade mamma. Bra helg helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart ska du flytta? :)

2012-09-14 @ 14:26:38

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0