@ da Matteo.

 
- @ da Matteo i Göteborg. Ett av mina favoritställen. Dock lite rörigt vid lunchtid. Men nu är det lagom. Bara massa bra musik, snyggt folk, gott kaffe och himelska mackor. Boho-stämning och fullt av hipsters.
Jag klagar inte.
 
Snart drar jag och träffar Linnea som jag var i Thailand med för... många år sedan. Därefter blir det bloggevent och nattklubbsevent om jag inte är helt ute och cyklar.
 
Fick även nyss reda på att jag har en Australien-telefon. Det börjar närma sig nu...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0