CLOSING-STAFF-PUNCH-PARTY #3.

Ph: some cozy photos from Punch staff-party. Sunset, champagne, summer, jacuzzi and friends!
 
- Morning people! Some breakfast, coffee and good music.
Ska snart ta och hoppa in i kläderna och dra ut för att hitta en ny laptop som kan ersätta min gamla knarriga Asus. Känner att jag behöver en ny och "frisk" dator inför Australien. På denna funkar inte mic och webcam, den knarrar, fläkten är död, spricka i skalet o.s.v...
Men snart ska jag ta farväl av denna plastlådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0