THE COLD IS COMING.

 
- Max 10 grader och ända ner till minusgrader. Är det verkligen tillåtet i början av oktober? Tydligen är det vad vi ska handskas med från och med imorgon. Känner att jag vill gå ner i ide fram tills den 1a november.
Det får väll bli myskläder och en massa lager på lager och man ska våga lämna lägenheten.
 
Träningen är en av sakerna som får mig till att gå ut i kylan nu. För då vet jag att jag cyklar raka vägen mot värmen. Mot bekanta, svett och fysisk styrka som gör mig även starkare psykiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0