EVENING ON THE ROCKS.

Ph: Reunion dinner with the girls from my old high school class.
 
- Hey folks. Igår blev det utgång till MOZG med Andrea och Alen. Slutade med att jag, Alen och en svensk student satt och snackade djupa diskussioner om tatueringar, livsglädje, resor och framtid samtidigt som vi drack några Cuba Libre och Jack on the rocks.
Tog taxin hem till mormor och däckade efter yogan.
 
Idag vaknade jag upp lite väl sent (halv tolv) och tog en lång och skön dusch samt tryckte i mig en stund frukost som mormor ställt fram till mig.
Sitter och filar naglarna samt sjunger till No Doubts nya och gamla låtar. Nostalgi.

Kommentarer
Postat av: your babe

<3

2012-10-06 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0