POLAND - GOODBYE.

Ph: me and grandma. // at the airport in Gdansk, Poland. // In the air/heaven. // At the train on my way home.
 
- Var på min gamla grundskola och kramade om gamla lärare, käkade lunch, drack te och skrev packlistor med Daniella idag.
Därefter blev det massa framtidssnack och drömmar på Espresso House med Klara och tog sedan en promenad bland höstlov. Snart ska jag ta mig till gymmen även fast jag är alldeles för trött... Dock har jag lite ont i magen. Så funderar på om jag ska ha lite kvalitetstid med min bror istället och sedan ta en promenad med en kompis i mörkret. Time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0