NEW HOME IN MY DREAM.

Ph: okej, so here is some amazing photos that I would like to make to my real new home.
We'll see how my and Daniellas home will be... Like junkies i think, haha.
 
- I did it! Min femte och största tatuering på armen är klar efter drygt två timmar. Den grymma tatueraren Manoel Neto från Brasilien flög upp till Sverige för att gästtatuera här och jag var en av de få som fick chansen att låna någon timme av hans tid till att få en grym tatuering.
 
Bilder kommer om någon dag!
Tack till Daniella, Ariana och Cristina som kom och höll mig sällskap på Amigo Ink idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0