LAST FRIDAY IN SWEDEN.

 
- Okej, ska se om jag kan styra upp min sista fredag i Sverige på något bra sätt.
Började med att jag åt brunch med mamma, dricker kaffe till lite skön musik. Jag ska snart ta mig ner till gymmet och svettas någon timme. Därefter blir det en ordentlig dusch och sedan får vi besök här hemma.
På kvällen kommer det lite vänner från min gamla gymnasieklass för lite förfest innan vi går ut tillsammans en sista gång. Jag ska troligen klä ut mig lite om jag orkar dra mig till den där Halloweenfesten i stan.
 
Okej, detta kan bli en riktigt bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0