I'M ALIVE // HEALTH.

 
- Heyyyyya. Lever jag, frågar många efter gårdagens bravader. Tro det eller ej men jag börjar komma tillbaka till mänskligt mood. En kopp kaffe, lite frukter och så är jag nog på benen.
Idag är det lördag vilket betyder att det är tillåtet för mig att äta sötsaker. Faktum är att jag inte känner något större sug.
 
Tack till PT:n Alexander Hallafors som hade lite pepp-talk med mig senast och fick mig till att verkligen ta tag i saker och ting. Nu gäller det bara att hålla sig på rätt spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0