GRAPH BY ME // A DAY WITH THE BOYS.

Ph: ett gammalt graf/multimediaarbete jag gjort.
 
- Hello world. Sorry for bad update.
Har haft fullt upp de senaste dagarna och vill verkligen ta vara på den sista tiden jag ha kvar i Halmstad.
 
Igår var det ingen tid för vila. Jag fikade med min fina kompis och ''polack-kusin'' Philip i någon timme. Snackade förhållande och allt sånt. Vilken toppenkille. Han är verkligen som en bror för mig.
 
Därefter drog jag hem till grannen Emil som jag inte hängt med på sjukt länge trots att vi bor så nära. Snackade om folk som förändras ut det negativa hållet. som väljer fel val i livet, musik och drömmar. Tramsade hemma hos honom och jävlades med hans katt som vanligt.
Därefter var det dags för bankmöte med mamma.
 
Slängde i mig lite käk, pustade ut en stund, fixade lite bankgrejer inför Australien och drog iväg och handlade på Maxi.
 
Sedan avslutade jag kvällen hemma hos Jimmy. Tiden bara sprang iväg och jag hade lite ont i halsen på väg hem efter allt pratade. Vi snackade konstant i nästan fyra timmar säkert.
Somnade efter en skål havregrynsgröt och bananer i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0