CORTADO & TRAVEL TALK.

 
- Kom nyss hem från Espresso House. Blev cortado och massa travel talk med Dan. Det är antagligen det bästa man kan göra en sådan dag som denna. När det är grått och kallt ute så är det bara att dra till ett mysigt café med en vän.
Dan ska förmodligen komma och hälsa på i Australien om några månader. Det är sjukt va många som dras dit, men det är inte ett dugg konstigt. Varför sitta i här i kylan hela tiden om man kan åka till värme istället?
 
På väg hem drog jag förbi Sara på Carlings och snackade lite hederlig skit som vanligt.
Nu ska jag styra upp lite käk innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0