JAKTEN.

Ph: Joshua Radin och vi i publiken. // Jag och tjejerna från min gamla gymnasieklass. // Scars on 45's bild på publiken där även jag kom med i ena hörnet.
 
-  Morgonen tillbringas med havregröt, frukter och kaffe.
Musiken spelas ur högtalarna, höstsolen värmer upp balkongen och jag sitter och mailar runt till olika Rentals och lägenheter i Melbourne, Australien.
Jag hoppas verkligen vi hittar en lägenhet snabbt som fan. Och att den är fräsch, central, med de viktigaste möblerna klara och ett bra pris. Jakten fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0