10 DAYS LEFT.

 
- Det börjar närma sig. Nu är det endast tio dagar kvar.
Sjukt vad tiden går snabbt. Jag vill hinna träffa så måna fina vänner och krama om de innan jag åker men det super lite när många av de bor på andra ställen i Sverige. Jag ska ta vara på varenda minut nu.
 
Är själv hemma för tillfället och fixar lite saker. Ska träna ikväll och ska lägga mig tidigare så jag kommer upp tidigare med.
Tio hela dagar kvar av kyla. Men bara tio dagar kvar med mamma, och en vecka med Kristoffer. Och någon dag med några vänner. ÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0