YESTERDAY IN ST KILDA.

 
 Måndag 22:23
 
- So this is St Kilda. Område närmst stranden.
 
Idag har vi kollat runt på olika banker, vart en sväng i city (CBD) och China town, utforskat de små gatorna i närheten av oss, gått miste om en lägenhetsvisning och träffat två nya kompisar. Italienare!
Handla mat och ätit sen brunch samt fattig kvällsmat med.
 
''In Australia, hay fever hits most hard during spring and summer.  The worst hit regions in the whole country would be the south, and especially the south-eastern regions. This means that one third of Australia falls prey to hay fever. If you are allergic to pollen, then avoid Melbourne and Canberra like the plague during spring time.'' - jag är körd.

Snart ska jag sova. Allergin tar död på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0