WORK ALL DAY LONG.

 
Fredag 00:06
 
- Helt död idag igen. Idag jobbade jag ännu längre. Har slagit mitt personliga rekod i bartendertimmar. 
Efter 11h och 15min power walkade jag och Daniella hem i 25min. Nu har vi precis dött på madrassen och kollar in mingelbilderna från premiären på jobbet. 
Bilderna ovan ska väll visa att vi vill äta hela tiden, vår senaste ordentliga måltid som vi lagade i Collingwood, ketchup-dollartecknet som betyder att vi ''need a dollar'' och slutligen en bild på två slitna zigenare.
 
Nu ska jag hoppa in i sovkläderna. Upp imorgon bitti igen och jobba..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0