WAREHOUSE PARTY #2.

 
Onsdag 11.38
 
- Godmorgon världen.
Idag sov jag ut lite längre. Planen var dock att vakna runt 08 för att se solförmörkelsen här i Australien men kroppen ville inte lika mycket... Nu har jag precis hopat ur en lång och skön dusch. Solen skiner och det är runt 18 grader här. Inte så varm då det fortfarande är vår här. Men det viktigaste är att jag iallafall slipper den Svenska vintern.
 
Idag ska jag och Daniella börja jobba på vårat riktiga jobb. Det är så sjukt att vi fick jobb på samma ställe då vi egentligen bara skojade om det i början. Och kolla nu, nu ska Daniella vara waitress på samma restaurang som jag är bartender. Inte helt fel det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0