WAREHOUSE PARTY #1.

 
Tisdag 10.48
 
- Hello world, it's a new day here in Aussie.
Börjar med att slänga upp ett gäng bilder från det största warehouse partyt här i Melbs. De skulle ha en final showdown och i lördags efter lite espresso martinis i vårt hus med ett gäng så bar vi i väg till warehouse festen. Sjukaste huset jag någonsin vart i!
Trummisen från bandet som spelade hade vi träffat för några dagar sedan och vi stötte även på en asskön norsk dude och massa annat härligt och galet folk. Melbourne, fan vad bra du är.
 
Jag får ta och göra två inlägg med bilder från festen för det finns mycket mer jag vill visa er. Så håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0