TWO DAYS // SEARCHING // MEDITATION // NYC BOYS.

 
Torsdag 12:32
 
- Hej världen. Har inte riktigt haft tid att uppdatera så mycket här.
I tisdags avslutade vi dagen med Kirtan Meditation och Chai inne på Meditation Center två gator bort från lägenheten. Flummigt, mysigt och skönt!
 
Vi försöker leva så fattigt som möjligt nu under vår tid som arbetslösa invandrare.
Igår var vi på två lägenhetsvisningar vilket visade sig vara en knarklya och ett råtthål till lägenhet. Hoppet försvann ganska snabbt efter det men vi träffade på två musiker från New York med den skönaste klädstilen.
Här är den ena killen, VIDEO.
Vi skulle hänga med de igår men det blev för sent och vi var tvungna att hoppa över det denna gången för att kunna ta tag i denna dagen ordentligt.
 
Idag vaknade jag 07 igen. Hängde vid datorn en stund, skypade med en vän i Sverige, tog en power walk till Darling Gardens och duschade. Sedan var klockan 10.
 
Nu ska vi på jobbjakt igen! Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0