OUR HOME IN CARLTON PT 2.

Ph. Vårat tillfälliga hem i Carlton. Nästa vecka är vi tillbaka i Collingwood/Fitzroy!
 
Torsdag 08:40
 
- Good morning world. Igår somnade jag med huvudvärk trots värktabletten och idag vaknar jag med huvudvärk...
Börar morgonen med allergitablett, en stor skål havregrynsgröt, näsdukar och Beirut spelandes från datorns små högtalare.
 
Idag börjar jag jobba kl 10am. Ska blogga under lunchrasten hade jag tänkt. Mitt gym ligger bara 5min från jobbet så då kan jag dra dit och använda deras internet obegränsat.
Nu ska jag börja fixa mig lite smått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0