ON OUR WAY TO BRUNSWICK ST.

 
Onsdag 10:58
 
- Hi world! Ny är det en ny dag i Melbourne. Och nej, jag vaknade inte lika tidigt idag men det var för att vi la oss senare också.
 
Okej, nu ska jag berätta lite kort om gårdagen. Som bilderna visar så började vi dagen med god frukost på balkongen. Översta bilden visar ungefär hur varje smågata ser ut mellan vårt område och Brunswick Street vilket är favoritgatan än sålänge.
Eller rättare sagt, alla bilder här ovan är ju tagna på gatorna mellan vår lägenhet och Brunswick St vilket är ca 3-4 gator bort.
 
Street Art är det också gott om som ni ser. Helt fantastiskt vad fina väggar det finns!
 
Efter frukosten promenerade vi som sagt bort till Brunswick St för att söka lite jobb men många av cheferna var inte där p.g.a att det var en helgdag igår. Så idag ska vi fortsätta jobbjakten men även lägenhetsjakten!
 
Berättar mer senare. Nu är det frukost som gäller!

Kommentarer
Postat av: ariana babiana albana

just in case att du e inne på din blogg o kollar kommentarerna LOGGA IN PÅ FACEBOOK NUUUUUUUUUUU

2012-11-07 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0