MENU TASTING @ WORK.

 
Onsdag 23:12
 
- Hej onsdag. Hej ryggont. Hej svullna fötter. Hej utmattad.
Allergin i huset tar kål på mig, lika så jobbet. Men vem har sagt att den ''riktiga vuxenvärlden'' skulle vara en dans på rosor?
 
Inatt vaknade jag tre gånger. Sista gången gav jag upp och gick upp 05:57. Tvättade mig, fixade te, satte på musik på datorn, öppnade köksfönstret, virade in mig i min poncho och satte mig sedan och redigerade bilder och videoklipp.
 
Runt klockan 07:30 vaknade hippie-husägaren upp och fixade en kopp kaffe till mig. Halv nio njöt jag av frukost och tryckte i mig dyra allergitabletter för att sedan göra i ordning mig inför jobbet.
 
När klockan slog 10 AM hade jag hunnit planka på spårvagnen, leka ''stirra-längst-leken'' med en snubbe på spårvagnen, eller tramet som jag och Daniella ständigt säger. vi blandar engelska hela tiden nu..
 
När jag kom till jobbet vad det bara jag och kockarna som gjorde i ordning stället och en timme senare kom även chefen och några andra jobbarkompisar.
 
Nog med det, ville bara skryta lite med bilderna ovan. Det var från menu tasting i torsdags.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0