LIVE BAND @ TOTE BAR.

 
 Lördag 13.33
 
- Efter en timmes The Strokes och Kings Of leon spelandes ur datorn och drinkplugg av drinkar jag aldrig tidigare gjort så är jag dödshungrig. Nu ska jag dra ner Daniella till köket och så ska vi röra ihop en thai/grönsakssoppa innan vi bär oss av till affären på jackt efter provsmakning och sedan till jobbet där provsmakning av cocktails väntar oss.
 
Videon ovan är från när vi var en stund på Tote Bar runt sju på kvällen där livebanden börjat rocka loss till b.la The Hives låt som ni kan se och höra ovan. Jag älskar att jag funnit en stad av bara massa bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0