EARLY MORNING IN MELBS.


 
Tisdag 10:09
 
- Ren perfektion. Dör lite för varenda bild här ovan...

Okej, hur kan detta vara möjligt? Tjejen som brukar vara upp sent och som aldrig blir trött för ens efter midnatt blev sjukt trött redan efter tio. Jag somnade mellan halv elva/elva på kvällen igår och var klarvaken kl 07 i morse! Det var samma sak förra dygnet, då vaknade jag upp efter exakt 8h som idag. Jag har aldrig varit så pigg kl 07 i hela mitt liv som idag. Men det är väll kanske något med jetlagen som påverkar mig fortfarande.
 
Nu har jag varit uppe i tre timmar då jag hunnit snacka lite med mamma, ta en lång och skön dusch, skrubba mig från topp till tå, snackat med Benjamin som vi hyr rummet av, försökt finna något mot min grova allergi här i Melbs, lyssnat på musik, läst bloggar och gjort min morgonyoga.
 
Daniella sover fortfarande men det är dags att väcka henne så hon inte sover lika länge som igår. Därefter ska vi fixa lite frukost och sedan till Office för att skriva ut lite fler CV innan vi börjar vår jobbjakt.
 
Dock är det weekend idag i Melbourne då et är travracing vilket tydligen är väldigt stort här. Det betyder att alla har en ''day off'' och hänger ute med vänner och dricker. Därför ska vi passa på att gå och lämna våra CVn på de gatorna där det är mest caféer och barer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0