FREE FOOD & MEDITATION.


 
Tisdag 22:49
 
- Hej alla fina. Idag sov jag ut till halv tio tror jag. Framsteg! Gjorde om lite bilder, letade lägenhet medan Daniella skypade, rörde ihop proteinrik frukost och sedan drog vi ner till kära Smith Street för att fixa lite bankärenden som nu är gjort, skönt!
 
Därefter gick vi och handlade mat på WoolWorths. På väg hem kurrade magarna som aldrig förr och vi åt en god middag med sallat, tortellini med pesto och kryddig tomatsås.
 
Dagen avslutade vi med gratis kvällsmat (vegetarisk/indisk) på Yoga & Meditation Center följt av Kirtan Meditation i ca 45 min i mina kära hippiekläder. När den var slut hängde vi med alla andra hippies på mattan i det mysiga rummet och drack te, chai och och vegankakor.
Snart ska vi hoppa ner i sängen och avsluta med ett avsnitt an New Girl, favoritserien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0