FIRST DAY IN MELBOURNE.

 
Måndag 10:43
 
- Godmorgon världen! Här kommer de första bilderna från vår första dag i Melbourne, Australien.
Trav rörde ihop frukost till oss, hängde lite i köket, tramsade med de gigantiska katterna i huset och drog sedan iväg ut i solen mot St Kilda.
 
Vaknade för snart en timme sedan och Daniella sover fortfarande. Jag vet inte om jag är allergisk mot något eller om jag plötsligt blev fruktansvärt förkyld. Nyser ständigt, snuvig och har lite ont i halsen.
Ska ta och försöka skriva ut mitt CV snart och väcka Daniella. Vi måste dra och handla lite mat.
Och gissa mamma vad som står högst upp på listan...? Havregryn och bananer!
 
Det är antagligen midnatt hemma hos er i Sverige så jag säger väll godnatt till er!
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, kom hem ifrån Melbourne igår :) Hoppas ni får bättre väder än vad vi hade :)

2012-11-06 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0