ESPRESSO MARTINI @ BLACK CAT.

 
Lördag 12.49
 
- Heya! Lördag idag. Solen skiner men det är inte speciellt varmt. Jag får ständigt påminna mig att det fortfarande bara är vår här. Men snart blir det riktigt varmt. Då blir AC:n vår bästa vän. Men idag är det byxväder och tröja som gäller.
 
Bilderna ovan är från vårat favoritcafé/bar. Black Cat är det som gäller. Där skålade vi in att vi skulle jobba tillsammans första gången, på arbetsintervjuer och har träffat fina människor och är kära i staden.
Daniella satsade på en spritzer och jag dreglade över min Espresso Martini samtidigt som vi hängde med Dj:sen som spelade på stället.
 
Det är antagligen top tre på hipster-listan att hänga här. Kanske lite därför vi drogs direkt dit. Vintage/retromöbler, stora speglar, massa växter, mysig belysning och snyggt folk. Klagar inte!
Jag kommer lägga upp en kort video från Black Cat så ni kan få en bättre titt på det inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0