ART MARKET IN FITZROY.

 
Torsdag 15.21
 
- Slänger upp ett gäng bilder från en konstmarknad som ligger några gator bort från vårat tillfälliga hem. Här säljer folk ursnygga kläder, smycken, bilder och all möjlig konst som de själva gjort. Det är en helt annan värld här i Melbourne. Alla är så obeskrivligt kreativa och fina här. Det finns så mycket att se och vi älskar varje sekund som går.
Gatumusiken i Sverige kan slänga sig i väggen, här spelar folk och sjunger som är så mycket bättre än allt annat på IDOL, X-factor o.s.v. Och de spelar bara för skojsskull och jag älskar det.
 
Snart ska vi dra till jobbet. Idag blir det meny training. Massa god italiensk mat i toppklass for free!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0