ABU DHABI TO MELBOURNE.

 
 
- Bilder på b.la flygmaten, Daniella i första klassen, flygyoga, menyn, himlen och ett litet packet man fick på flyget.
Jag hade sjukt svårt att sova och blev lite rädd när en kvinna i närheten av oss hade svårt att andas och fick någon slags attack. Det såg ut som hon skulle dö vilken sekund som helst. Så Flygvärdinnorna fick göra det bästa av situationen.
De spärrade av gången vid oss, fick ge henne någon gasmask, la henne på kuddar och filtar vid nödutgången och drog fram några konstiga maskiner. Men vi alla överlevde resan som tur!

Kommentarer
Postat av: Melina

Vill också åka iväg!

Svar: sv: gör det då! Man lever bara en gång!
Paparazzibecka

2012-11-05 @ 17:56:41
URL: http://stenso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0