A NIGHT AT WORK.

 
Lördag 14:33
 
- Hej världen. Igår slog jag mitt personliga rekord igen på längst bartenderpass. Det blev hela 12h och 20min.
Efter att jag skrivit ut mig från jobbet ringde jag en dansk vän som jag hängde med i Kos när jag bodde där över sommaren.
 
Chefen gjorde en god Old Fashion till mig som jag satt och drack i sällskap med ett gäng jobbarkompisar och en nybakad äppelkaka. Jag och några krögarkillar satt och snackade om hur svårt det är att träffa någon när man jobbar inom hospitality. När Daniella slutat jobbet fick vi skjuts hem från Matthew och fnittrade oss sedan till söms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0