MY LIFE LAST WEEK IN PHOTOS.



1. SaraKlara & me. // 2. Måns & Kevin. // 3. random at P's place. // 4. SaraKlara & me at Bm. // 5. Dinner with Kevin, Måns & SaraKlara. // 6. Måns & Kevin at Bm. // 7. Daniella at the demonstration. // 8. P showed me elephants here in the town. // 9. Me with blonde hair? // 10. P. // 11. Cristina and the elephants, happy like a child in a candyland. // 12. Friends at the demonstration.



- Hey! Lämnade nyss i ett Turism & Resor-arbete på 13 sidor. Är helt utmattad men jag fortsätter kämpa.
Skickade även in en hemtenta på fyra sidor och snart ska jag göra ett reklamarbete. Dock behöver jag bara pusta ut i tio min med en kopp kaffe. Sedan sätter jag igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0