MY NEW DYED HAIR.



- Efter många om och men så har jag äntligen lyckats finna tid till att få iordning på dessa bilderna som jag lovat er för ett bra tag sedan.
P.g.a skolan, jobb och sjukdom så har det blivit försenat men bättre sent än aldrig, right?

Tröttnar snabbt på saker och ting och gillar förändringar. Så då kände jag för att säga hejdå till mitt mörkröda hår och bleka topparna.

Före och efterbilderna ser ni klart och tydligt här.
Nu känns håret lite mer somrigt, dock har det växt ut ca 3-4cm sen bilderna togs så nu är jag sugen på att klippa det ca 5cm, igen.

Vill ni bli lika nöjda med håret som jag blir så kan jag rekomendera sxalong Monique. Där tar du omhand i lugn med exempelvis en kopp kaffe eller två under tiden de gör dig snyggare.

Jag går alltid till favoriten Linus eftersom han känner mig sen innan och vet vad jag vill ha direkt.
Han har i princip vuxit upp på en salong och har även tävlat en hel del. Killen är ung, modemedveten och grym på sitt jobb.

För att boka in en tid hos Linus eller någon av de andra frisörerna så är det bara att klicka in på deras hemsida som ni hittar HÄR.


Deras Facebook hittar ni HÄR.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Jorå! Man får hålla hoppet uppe, det är snart helg igen. ;)

kram

2012-05-21 @ 22:12:19
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0