SORRY, I'M BUSY.



- Sorry folks for bad update.
Det har hänt sjukt mycket på kort tid och idag hade jag helt enkelt inte lika mycket till för lite blögg blögg..
Dåliga saker kan leda till sjukt bra möjligheter och det känns lite som om min otur har vänt sig. *Håller tummarna.*

Igår var jag på möte i stan, därefter blev det kaffe ute i vårvärmen med Robin som kom och hälsade på från Falkenberg och Jasmine. Sedan blev det promenad med P och lek med brorsan.

Idag var det en kort skoldag, gymmet, telefonmöte, lek med brorsan, promenad och nu sitter jag med mamma och leker viktig buisneswoman. Det går bra nu.

Ska hoppa i min pyjamas/grekiska bar t-shirten och skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0