ALL I DID TODAY // NEED TO CALM DOWN.


PH: photo from easter.

- I need to calm down...
Idag har jag stressat som fan. Skola på morgonen, stressigt möte, till gamla grundskolan Hallägra med Chicca för att lämna våra POPKORN-tidningar vi gjort, träffa några gamla lärare, träffa första lärarcruchen och andra. Springa tillbaka till bussen, äta lunch på skolan, cykla till stan på möte.
Hem, fixa tvätten, fixa med kläderna och byta lakan i sängen, hjälpa en kompis från Australien som är internationell DJ att kolla gig, leta hotell till honom i Halmstad, ringa bossen, Chicca kommer, girltalk, misslyckas på vårat CC-möte, hjälpa brorsan med kläder till festen han sa på imorgon, gå igenom gamla dagböcker, fixa käk x3, lägga brorsan till buddhistisk Zen-musik (funkade läskigt snabbt!), nu ska jag skriva skriva och skriva till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0