ATT STOPPA EN STÖLD I NATTEN.



- Jag och Chicca hängde på vår kära skola Sture igår natt och fotograferade.

Det är sjukt vad konstigt det känns att inte jobba på Corner och James längre. För er som inte förstått det än så är det så att ja har sagt upp mig.
Så vill vi beställa något gott från mig eller bara hänga och snacka som man gjorde med de kära stammisarna så får ni leta efter mig i två andra barer.


Hur som... Igår när vi var ute med kameran på skolan så ställde jag cykeln på ena sidan av skolgården men olåst. Vi såg den hela tiden och den var knappt 100 meter bort.
Men så kom det tre killar på 25+ skulle jag gissa på. Lite lagom fulla och försökte stjäla den från mig.

Gissa om jag fick värsta adrenalinkicken och sprang själv i detta mörker på en skolgård mot dessa tre stora killarna och skrek som en galen man.
De backade genast bort samtidigt som de råkade välta cykeln och sedan rusade de därifrån.

Vet inte riktigt vad det var som flög i mig, jag bara sprang som en galning mot de med armarna flaxande och skrek i hopp om att en ensam liten tjej skulle skrämma tre stora berusade killa i mörkret.
Och kolla nu, jag har min kära cykel, (även kallad motorkross) hemma hos mig och inga studenter som försöker stjäla den, än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0