APROPOS OF MY PROM DRESS.



- Ni som ska kolla balen på Tylösand i Halmstad nu på söndag kommer inte se mig i någon stor prinsessklänning för några tusenlappar.
Jag kör budget på allt. En enkel klänning för ett bra pris, lika så skorna, sminkning och hår kommer jag göra själv och samma gällande studenten.

Jag är inte och har aldrig varit en "klänningstjej", vilket jag antagligen inte kommer bli. Så varför lägga tusenlappar på dyra prinsessklänningar när man ändå inte kommer använda de efteråt?
Min klänning kan jag göra om till en strand/party eller somrig vardagsklänning efter att ha gått balen vilket jag antagligen kommer göra.

Från kl 16:00 är det röda mattan som gäller på söndag. Nu får vi bara hoppas på att det blir fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0