VÄCKT INATT // FÖRSVUNNA SAKER // BUFFÉ MED R.



- Nu slutar jag för dagen och drar ''hem'' till lägenheten för att hämta upp Diego. Sedan ska vi åka och handla mat då det nästan ekar i kylskåpet.

Inatt blev man väckt tre gånger av att han dånade då han vart ute och festat. När man vaknar upp på morgonen så har han glömt mobilen i taxin, varit lite för generös i baren, pengar borta och kom på att han glömde datorladdaren i Norge. Vi har bara en nyckel nu med. Good job dude..! Så inatt för man hoppas på att man inte blir väckt ett X antal gånger och att saker och ting inte försvinner.

På lunchen drog jag och käkade Thai buffé med Robert för att sedan sitta i matkoma en stund på kontoret. Kaffet har jag också tagit det lugnt med igen, det går bra nu.

Nej, nu drar jag. Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Härligt att det går bra :) hoppas bara att du får en chans att sova ikväll och inte blir väckt! <3



Hur länge varar praktiken?



Kram på dig

2012-03-07 @ 20:20:06
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Nathalie

Sv; Imorgon har jag skola i tre timmar och ska jag vara med bästavän. :)

Längtar du till helgen?

kram

2012-03-07 @ 20:58:11
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en känd designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötnos hur har din dag varit? :)

2012-03-07 @ 22:20:11
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0