STHLM PHOTOS // MUSIC // FIRST DAY IN HSTD.


PH: Kvällsmat på E. House med Anna & co i Stockholm.

- Vilket skönt väder det är här i Halmstad. Trots denna ständiga västkust vind så skiner solen som bara den och det är 8C. (UPDATE: 13C)
Jag kunde t.o.m sola ryggen genom att öppna balkongdörren så solen sken på min rygg samtidigt som jag satt och drack en kaffe på golvet.
Snart är det matte i en timme som gäller och därefter träffa min baldejt på stan.

Njut av dessa låtar så länge vettja!

Music:
Armor On My Mind
As Far As I Can See
As Long As It Takes
As The Vampire
Asleep On The Train

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0