COOKING WITH ERIK // SPRING IS FINALLY HERE.



- Tänkte att jag borde nog lägga upp bilderna från första veckan i Stockholm då man vart här i nästan en månad.
Första veckan bodde jag som sagt hos min vän Erik, och här ser ni några bilder från när vi skulle vara duktiga och laga två goda och nyttiga middagar. Bilderna är från två olika dagar.
När vi senaste gången skulle göra tacos passade Cicci på att komma förbi och käka med oss.

Apropå ingenting så måste jag säga att jag mår otroligt bra idag. Även fast detta är min sista praktikvecka på Modette & Nyheter24 så lyser solen och våren är äntligen här. Jag följde t.o.m med ut när Amanda, Elin och Sebastian skulle röka. Men jag byter ut cigaretter mot kaffe. Har vara på mig en tunn cardigan ovanpå min t-shirt och kunde lämna halsduken och skinnjackan på kontoret. Jag blir så otroligt glad och pigg av solen. Hoppas den är här för att stanna.


Kommentarer
Postat av: - sumpen

Mina vänner har sagt sitt, tycker du att jag är lik skådespelaren Ashley? :) kika in och tyck till.



Riktigt mysigt kök förresten, måste bara säga det!


Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0