MODETTE NIGHT.


PH: Modette.se


- Igår vart det Modettemoddag och party natten lång. Började kl 19 med att några bloggare på Modette, plus redaktionen samlades för lite champagne, rosé och kladdkaka. Snackade om hur det gått för Modette och de kommande planerna. Gissa om jag ville vara kvar extra mycket efter det? Tråkigt att åka hem..

Sen bar det av till Kåken för en för, huvud och efterrätt med gänget och en hel del vin. Därefter festade vi till det på Ambassadör och fortsatte vidare till några ställen.

Idag kan jag nästan räcka alla glas jag drack, men kände jag av det? Nepp... Vet inte vad det är, har väll blivit immun nu när jag jobbar som bartender, haha..

Snart ska jag dra och käka brunch/lunch med Pontus och därefter försöka träffa några andra kompisar med.
Kommer lägga upp lite bilder från Modettekvällen så fort jag har tid och ork.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; I helgen har jag varit med kompisar och på bio. :)

Vad händer i veckan?

kram

2012-03-18 @ 16:50:48
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0