GER HSTD EN TILL CHANS IKVÄLL.


PH: SK & jag. // Sista jobbkvällen bakom denna baren -Corner. // Plåtning med Modette -Nyheter24 i Stockholm.

- Idag plockade vi ner bilderna från förra veckans vernissage och tömde skåpen. Sjukt att det var mitt sista skåp jag smällde igen.
Nu blir det träning på gymmet en stund sedan kommer det ett gäng från klassen hit då jag styr förfest. Ikväll ska jag ut, tro det eller ej, men jag ska faktiskt ge Halmstad en chans ikväll bara för att jag börjar jobba på mitt nya jobb imorgon.

MUSiC:

Bienvenue Chez Moi
Big Bird in a Small Cage
Big Jet Plane
Big Yellow Taxi
Bigger Than Us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0