PROM/BALEN 2012 pt3 // BACK TO WORK.



- Idag säger jag godmorgon med ett gäng försenade balbilder.
Ja.. Jag vet att jag är sjukt seg men nu har jag suttit i Polen ett tag utan tillgång till mina bilder och innan dess har det vart så mycket med studenten och dylikt som man vill ta del av. Men bättre sent än aldrig, right?

No worries, nu är det dags för nya tag. Idag drar jag igång och börjar jobba igen. Från kl 11:00 hittar ni mig i Loungebaren på Punch i Tylösand. Mer updates at the blöööög kommer någon gång på eftermiddagen då jag är tillbaka från jobbet.


Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; så lite så!

Svar: sv: toppen! :)
Paparazzibecka

2012-06-17 @ 12:39:54
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0