TRÄNINGSSKOR.


PH: Mina nya älsklingsträningsskor. 

- Lite update från polacklandet.
Igår var det shoppingdag två och jag drog till Toruń. I morse färgade jag min hårbotten mörkbrunt, resultatet blev nästan svart! Men jag är nöjd med det förutom att de smuttsade ner mig Miss Sixty tunika med hårfärg! Vi får se om mormor lyckades tvätta bort fläcken...
Nu sitter jag och skypar med mamma som sitter hemma i Sverige och snart drar jag till det några våningar höga shoppingcentret och på eftermiddagen ska jag träffa Andrea från Halmstad som pluggar här.
Det är kvaft med varmt, jag springer runt i shorts och t-shirt och passar på att njuta så mycket jag kan, för sedan blir det kallt när jag kommer tillbaka till blåsiga västkusten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0