BACK IN SWEDEN.



- Hey people! Heyy folks!
Nu är jag tillbaka på det så kallade "hemmaplan".
Jag tog tåget från Gdansk kl 15:00 och landade en timme senare i fina Göteborg. Där hämtade Oliver upp mig och tog mig sedan på seesighting. Drog hem till honom en stund och träffade hans gulliga mamma och därefter bar det av till tågstationen för att hinna med tåget exakt innan de stängde dörrarna.

Nu har man packar upp, rensat och gjort i ordning bland både nya och gamla saker i över två timmar. Därefter flytt från en sjuk bror och nu kom jag nyss ut ur en lång dusch. Den nya ansiktsmasken jag köpte igår i Polen är på och snart ska jag fixa en polsk Varma Koppen.



Kommentarer
Postat av: hannaa

hejhej, allt bra med dej ? :DD

Svar: sv: fullt upp men det är bara bra. :)
Paparazzibecka

2012-06-17 @ 01:17:42
URL: http://cheersisterss.blogg.se/
Postat av: E N Y L J A

Härliga bilder! :D

Svar: sv: tusen tack tjejen! :))
Paparazzibecka

2012-06-17 @ 02:21:06
URL: http://enylja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0