LAST PROM PHOTOS // LAST NIGHT // BEACH TODAY?

Ph: Ove Cervin.
 
- Ja, jag vet att jag är sjukt seg när det gäller att lägga upp bilder i tid, men jag fick dessa igår. Så nu är de sista balbilderna uppe.
 
Från vänster: Viktor, Linn, Simon, jag & Max.

- Igår fick jag och Jockeboi sluta tidigare och satte oss då på baksidan av jobbet med två stora skålar musli, torkade frukter och yoghurt och käkade samt lekte lite med chefens hund, eller "Punch-hunden" som vi kan kalla honom för.
 
Sedan drog vi in till stan och satte oss på Morfars och Bulls med ett gäng arbetskollegor och några till för att fira Sophie som nu fyllt hela 22år.
 
Idag vaknade jag tidigare än förväntat vilket är sjukt skönt då jag även känner mig utvilad.
Funderar på att dra till stranden för första gången i år. Blir väll jag och några från jobbet som lägger oss på Tylösand någon timme innan vi börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0