STILL IN POLAND // HANGING OUT WITH FRIENDS & SHOPPING.


- Hey folks. Still in Poland.
Lite shopping och häng med Andrea och en gäng norrmän på Drukarnia och stan. Käkade på Coffee Photo och och snackade svenska, polska norska och engelska.
Idag har jag köpt det sista plagget (tror jag) och lite pills som jag blivit beroende av. Nu kommer lite släkt hit för att fira mig då jag fyller år om några dagar.
Efter det drar jag till grannarna som jag alltid hängde på gården med i mina yngre dagar. Har ine träffat de på ett par år nu...

Kommentarer
Postat av: SAGA LINNES

Allt bra med dig idag? :)

Svar: sv: fullt upp som vanlig men det är nice. Hoppas allt är bra hos dig. :)
Paparazzibecka

2012-06-16 @ 12:29:44
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0