HAPPY BIRTHDAY TO ME, 19 YEARS!



- HAPPY BIRTHDAY TO ME! STO LAT! Nu är det min födelsedag!
19 bast är inget hallelujah år, men det betyder inte att det blir ett tråkigt år.

Igår jobbade jag till 23:59:50. Sedan skrev jag ut mig och så drog jag, chefen och en jobbarkompis till mitt gamla jobb, The Corner för att fira lite. Där firade jag även min 18 årsdag.

När vi kom dit så kramade gamla jobbarkompisar om mig och gratulerade, det bjöds på Jack Daniel's, Budweiser, en fin partydrink och annat gott. Häng i baren i någon timme med fina människor var en bra början på mitt 19 åriga liv.

Tack för inatt, ikväll fortsätter jag fira!

MUSIC:
Black & Blue
Black and White
Black Celebration
Black Eyed Blues
Black Eyes

Kommentarer
Postat av: Tanya

Grattis! :D

Svar: Sv: tusen tack tjejen! :)
Paparazzibecka

2012-06-21 @ 22:08:34
URL: http://taanii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0