A PERFECT SATURDAY.

 
- Heya! Vilken underbar dag. Vaknade upp runt 12.00 av att telefonen ständigt ringde. Käkade frukost och satt ute med datorn en liten stund på balkongen. Kl 13.00 började jag och Joakim cykla hemifrån till Tylösand.
Efter 25min stannade vi vid Söndrum för att äta glass på glassbaren som är i närheten av där jag växte upp. Nostalgiskt var det.
 
Sedan fortsatte vi vår cykeltur mot Tylösand och hängde på Solgården vid hotellet med massa andra sommarglada människor. Därefter drog vi till vårt andra hem (jobbet) Punch och hängde lite där och drack kaffe. När Joakim sedan skulle jobba passade jag på att njuta av min lediga dag och drog till premiären av Leffes After Beach och träffade lite vänner och gamla bekanta.
 
Sedan cyklade jag hem och slog mitt personliga rekord på exakt 30min från Tylösand till Högskolan på andra sidan stan. Om det inte hade varit för alla rödljus och folk som gick mitt på gatan så hade det gått på max 20-25min.
 
Duktigt jobbat Becka! Cyklat över 2mil är inte helt fel. Jag som skulle gymma idag, men det hoppar jag över då jag nu är helt slut i kroppen.
Ska hoppa in i duschen och sedan käka lite god mat.
 
Hoppas på att kvällen fortsätter lika bra som dagen varit om inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0