MY LAST DAY IN SWEDEN FOR A WHILE.

 
- Good morning sunshines! Idag är det min sista dag i Sverige på ett tag. Om mindre än ett dygn börjar en av mina efterlängtade resor.
 
Igår blev det fika på stan med Roxina, sedan hängde vi på Shotluckan med Johan och därefter drog jag till P där det väntade Misosoppa och sushi på mig.
 
Idag ska jag enbart packa, köpa lite snackas att ha i början av resan, packa igen, handla andra viktiga resesaker, packa, packa, kanske träffa en kompis jag inte sett på två år som ska ner till Halmstad och sedan packa och krama om mamma och Kristoffer extra mycket.

Kommentarer
Postat av: Scesss

WHAAAT!? Jag som saknar dig så! ha det så underbart så hörs vi när du kommer hem!!! PUSS

2012-07-13 @ 12:11:36

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0